.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كشتي مازندران و 10 مرد پراميد

تعيين برترين كشتي‌گيران آزادكار مازندران سخت و تحت هر شرايطي داراي اشكال و اشتباه خواهد بود كه بيش از هر عامل ديگري به واسطه درخشش چشم‌نواز مازني‌ها در گروه‌هاي سني مختلف و كسب افتخارات فراوان است.

در اينجا با محدود كردن انتخاب‌ها در رده‌هاي سني پايه تنها از كشتي گيراني نام مي‌بريم كه يا بزرگسال بوده و يا در آستانه افزوده شدن به جمع نام‌آوران مازني هستند.
اما لازم است تا از چهره‌هاي خوش‌آتيه فرداي كشتي مازندران سينا اميني، مهران نصيري، آرش دنگسركي، محمد يوسفي، اميد حسن تبار، همت كريمي، حامد طالبي زرين كمر، بهنام احسان پور، حامد اسدي، محسن كاظمي، محمد مهدي يگانه جعفري، عارف محمد زاده، حسن قلي پو، عابد مرامند، علي شفيع زاد، جواد و ناصر ضيايي، مهران شيخي، فرزاد عموزاد، حميد خليلي و ... نام ببريم كه در راه هستند تا اقتدار كشتي مازندران را حفظ كرده و همچنان علاقه مندان به كشتي را راضي و خوشحال نگه دارند.

*مهدي تقوي
بي‌شك و ترديد تواناترين كشتي‌گير مازني در سال 88 بوده كه با دشت مدال طلا از رويداد‌هاي جهاني دانمارك شوري و صف‌ناپذير تقديم مازندران كرد.
اين جوان پل سفيدي به انتظار سه ساله كشتي ايران براي تصاحب طلا از مسابقات بزرگسالان جهان پايان داد.
در ابتداي سال هم طلاي بزرگسالان آسيا را گرفت و البته با شكست در رقابت‌هاي جام جهاني به خود آمد و دريافت كه رقباي زيادي انتظارش را مي‌كشند.

*سعيد توكل
طلاي رقابت‌هاي جوانان جهان را گرفت، وي در آنكارا به اين عنوان با ارزش دست يافت، در حالي كه سال قبل از آن در استانبول به عنوان سومي رسيد‌، به اردوي بزرگسالان نيز دعوت شد تا حال يكي از اميد هاي مازندران براي تيم ملي باشد.

*مسعود اسماعيل پور
هر چند كه هنوز به سقف توانايي‌هاي غيرقابل انكارش نرسيده اما در مسايقات قهرماني آسيا در تايلند مدال برنز گزفت و نشان داد كه كشتي گير ارزشمندي است، اميد زيادي مي‌رود كه در سال جديد متفاوت ظاهر شود.

*مراد محمدي
برخورداري از روحيه خلل ناپذير و اراده‌اي بالا موجب شده تا تمام رقباي داخلي خود را در ليگ برتر و مسابقات انتخابي شكست دهد، پس از اينكه با عنوان پنجمي از رقابت‌هاي جهاني برگشت تلاش زيادي داشت و نشان داد كه هنوز از انگيزه‌هاي فراواني برخوردار است.

*سعيد احمدي
مي‌توان احمدي را پديده سال 88 ناميد، نمايش درخشاني داشت و در ليگ كشتي‌هاي خوبي گرفت، با مدال نقره در جام ياشار دوغو تركيه به يكي از ملي پوشان در جام جهاني روسيه بدل شد و در نايب قهرماني ايران نقش داشت.

*ايمان محمديان
همگان بر اين باورند كه هنوز نتوانسته تمام شايستگي‌هايش را به نمايش بگذارد اما در رقابت‌هاي ليگ برتر كشتي آزاد نمايش خوبي داشت و بهترين كشتي‌گير هفتمين دوره لقب گرفت.

*مهران رضا زاده
پيشرفت قابل توجهي داشت و در 55 كيلوگرم تك نشان طلاي تيم متحول شده مازندران را گرفت.
به همراه تيم ملي به ياشاردوغو تركيه رفت و با اينكه مدال نگرفت ولي تجربيات خوبي به دست آورد.

* اباذر اسلامي
از جمله كشتي گيران تازه وارد مازني به اردوي تيم ملي بزرگسالان بود كه در 96 تا اميد به درخش دارد، سال 88 نخستين قدم‌هايش را برداشت و در قهرماني كشور از استان اردبيل كه در آنجا تحصيل مي‌كند طلا گرفت.

*سعيد داداش پور
در مسابقات ليگ برتر كشتي آزاد ايران از عوامل قهرماني نفت تهران بود و نخستين كشتي گير داخلي بود كه پس از مسابقات جهاني دانمارك بر تقوي فائق آمد، البته در انتخابي تيم ملي خوب عمل نكرد با اين حال در 88 چهره اي آينده دار نشان داد.

*مرتضي رضايي قلعه
وي را به دليل تكنيك والايش به مهدي تقوي آتي تشبيه مي‌كنند، در تمام ميادين حتي وقتي بازنده مي‌شد كشتي گيري قابل نشان داد، در جهاني آنكارا از دريافت مدال جوانان جهان باز ماند اما چندين مدال بين‌المللي از جمله طلاي جام ارمنستان را به دست آورد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محسن 30 شهريور 1389
عالی بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.